Karriere på Servicekontoret

I Coop er vi ca. 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er mulighederne mange og en karriere i Coop kan udvikle sig på utallige måder. På Servicekontoret handler hverdagen om at skabe de bedste forudsætninger for at vores butikker lykkes. Det er uanset om du arbejder med f.eks. IT, Økonomi, Ansvarlighed, Kategori, Logistik, Salg og Marketing, HR eller er ansat på et af kædekontorerne.

Der er mange forskellige faglige profiler på Servicekontoret – alt fra kontor- og butiksuddannede til akademikere.

Vi arbejder målrettet med at udvikle vores medarbejdere via læring. Dette sker bl.a. gennem nye opgaver og mere ansvar, projektarbejde på tværs, forskellige uddannelsesforløb og ikke mindst ved job- og funktionsskifte internt i Coop.

Vi udvikler fremtidens ledere og sørger for, at Coop forbliver en ualmindelig virksomhed at være ansat i.

Samarbejde er så vigtigt for os, at vi har gjort det til vores navn: Coop. God ledelse i Coop starter med passion og personlighed samt evnen til at samarbejde om en fælles sag, uanset referencer og faglighed. Vi tror på, at vi gør hinanden bedre, når vi gør vores bedste.

Som ny medarbejder oplever du en virksomhed med en mission. En virksomhed der ønsker at forny sig, at gøre tingene på en anderledes måde og hvor man handler ud fra et klart værdigrundlag. Vi har en særlig stærk tradition for ansvarlighed, og vi siger det gerne højt. Coop er nemlig ejet af vores medlemmer, og det stiller både krav til os og rummer stort potentiale.

1/3 af alle fødevarer i Danmark sælges i Coops butikker. Kan du se dig selv være sammen om at sikre bedre mad til danskerne ved at bidrage på Coops Servicekontor, så hold løbende øje med vores jobannoncer. Vi glæder os til at høre fra dig.