Kontakt

 

Coop Danmark A/S
Roskildevej 65
2620 Albertslund

Telefon: 4386 4386

Find vej til Coops hovedkontor her


Telefonisk forbrugerservice

Vedr. reklamationer på egne varemærker (X-tra, Coop, Änglamark, C osv.).
Telefontid: Hverdage fra kl. 09.00-12.00
Telefon: 4386 4386 (bed om at blive viderestillet til, Forbrugerservice egne varemærker).

Vedr. generelle kundehenvendelser og reklamationer om varemærker, der ikke er Coops egne Spørgsmål om forbrug, varer, oplevelser i butikker eller lignende.
Telefontid: Hverdage fra kl. 12.00-15.00 
Telefon: 4386 2550

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, som ikke kan løses i mindelighed ved direkte henvendelse til os, kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Hvis klagen vedrører Coop Mobil:
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos Coop Mobil, som ikke kan løses i mindelighed ved direkte henvendelse til os, kan indgives til Teleankenævnet, Axeltorv 6, 3.th., 1609 København V. Du kan klage til Teleankenævnet via www.teleanke.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan i alle tilfælde også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse, som er forbrugerservice@forbruger.coop.dk.

Har du spørgsmål om forbrug, varer, oplevelser i butikker eller lignende? Så er du meget velkommen til at stille dem her. Vi beder dig bruge formularen nedenfor. Stil dit spørgsmål så
præcist som muligt, så bliver det lettere for os at svare.