Kontakt

 

Coop Danmark A/S
Roskildevej 65
2620 Albertslund

Telefon: 4386 4386

Find vej til Coops hovedkontor her

Telefonisk forbrugerservice

Vedr. reklamationer på egne varemærker (X-tra, Coop, Änglamark, C osv.).
Telefontid: Hverdage fra kl. 09.00-12.00
Telefon: 4386 4386 (bed om at blive viderestillet til, Forbrugerservice egne varemærker).

Vedr. generelle kundehenvendelser og reklamationer om varemærker, der ikke er Coops egne Spørgsmål om forbrug, varer, oplevelser i butikker eller lignende.
Telefontid: Hverdage fra kl. 12.00-15.00 
Telefon: 4386 2550

Forbrugerhenvendelser

Har du spørgsmål om forbrug, varer, oplevelser i butikker eller lignende? Så er du meget velkommen til at stille dem her. Vi beder dig bruge formularen nedenfor. Stil dit spørgsmål så
præcist som muligt, så bliver det lettere for os at svare.

Reklamation: For at kontakte os skriftligt, bedes du klikke på butikkens logo og derefter vælge enten Generelle spørgsmål om fødevarer eller Spørgsmål til andre varer.

For at kunne behandle din henvendelse bedst muligt, er det vigtigt at du oplyser følgende:

Varebetegnelse og -mærke
Stregkode
Produktionskode/batch nr.
Produktionsdato
Holdbarhedsdato
Billede af varens fejl, hvis en sådan er synlig. I tilfælde af et fremmedlegeme, bedes du gemme dette. Det gør vores fejlfindingsproces lettere og ekspeditionstiden kortere.   


Andet vedr. klager

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, som ikke kan løses i mindelighed ved direkte henvendelse til os, kan indgives til Nævnenes Hus' Center for Klageløsning, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan i alle tilfælde også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse, som er forbrugerservice@forbruger.coop.dk.